5 Kommentit
Delooks mittaa asiakastyytyväisyyttään käyttäen sekä tähtiluokitusta että ns. NPS (Net Promoter Score) menetelmää. Tulos vuodelle 2016 yllätti positiivisesti molemmilla mittareilla:
Sydämelliset kiitokset teille rakkaat asiakkaamme näistä arvioista! Me Delooksissa otamme asiakaspalvelun, asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen tosissamme. Vaikka saadut tulokset vuodelta 2016 olivat hyviä jatkamme, aina on varaa parantaa edelleen. Siksi jatkamme asiakkaidemme kokemuksen ja tyytyväisyyden mittaamista ja kehittämistä tänäkin vuonna. Pyydämmekin ystävällisimmin teitä, rakkaat asiakkaamme, antamaan meille jatkossakin vinkkejä ja ehdotuksia miten voisimme palvella teitä edelleen paremmin! Palkitsemme parhaat ehdotukset lahjakortein ja tuotepalkinnoin. |
BloggaajatBlogia kirjoittavat Delooksissa sinua palvelevat kauneudenhoidon ja hyvinvoinnin ammattilaiset. arkistokategoriat |