Kauneushoitola Delooks Helsinki | Laadukkaasti keskustassa
  • Delooks
    • Tutustu meihin >
      • Delooks Pro Team
      • Delooks tarina
      • Asiakaslupaus
    • Tilaa uutiskirjeemme
    • Hoitolaetiketti
    • Galleria
  • Varaa Aika
  • Lahjakortti
  • PALVELUT
    • Kasvot
    • Ripset ja kulmat
    • Käsi-, kynsi- & jalkahoidot
    • Karvanpoistot
    • Perinteinen kiinalainen & Ayurveda hoidot
    • Meikkaus & ehostus
    • Vartalo
    • Hierontahoidot
    • Pakettihoidot
    • Sarjahoidot
  • Tuotesarjat
  • Kampanjat
  • Ajankohtaista

delooks sai asiakkailtaan huikean hyvää palautetta

9/2/2017

2 Kommentit

 
Delooks mittaa asiakastyytyväisyyttään käyttäen sekä tähtiluokitusta että ns. NPS (Net Promoter Score) menetelmää. Tulos vuodelle 2016 yllätti positiivisesti molemmilla mittareilla:
  • Tähtimittarilla Delooks sai keskiarvoksi 4,71 tähteä viidestä
  • Delooks NPS oli 85 (palvelualojen keskiarvo Suomessa n 30, vertailutaulukko alempana)

​Sydämelliset kiitokset teille rakkaat asiakkaamme näistä arvioista! 
Picture
 
​Me Delooksissa otamme asiakaspalvelun, asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen tosissamme. Vaikka saadut tulokset vuodelta 2016 olivat hyviä jatkamme, a
ina on varaa parantaa edelleen.  Siksi jatkamme asiakkaidemme kokemuksen ja tyytyväisyyden mittaamista ja kehittämistä tänäkin vuonna. 

Pyydämmekin ystävällisimmin teitä, rakkaat asiakkaamme, antamaan meille jatkossakin vinkkejä ja ehdotuksia miten voisimme palvella teitä
edelleen paremmin! Palkitsemme parhaat ehdotukset lahjakortein ja tuotepalkinnoin.
 
Jätä siis ehdotuksesi meille yhteystietojesi ja sähköpostisi kera ja voit tulla palkituksi sekä ehdotuksesi toteutumisella sekä lahjakortilla/tuotepalkinnolla!

NET PROMOTER SCORE


Net Promoter Score eli NPS on yksi yleisimmistä asiakasuskollisuuden ja -tyytyväisyyden mittareista. Kysely hyödyntää lyhykäisyydessään vain yhtä kysymystä: ”Asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme kollegallesi tai kaverillesi.”

Menetelmän vahvuus on sen yksinkertaisuus ja keskittyminen oleelliseen. Yhdellä kysymyksellä saadaan riittävä kuva tyytyväisyyden tasosta. NPS-vastaajat luokitellaan saatujen vastausten (asteikko 0-10) perusteella kolmeen ryhmään:

9-10 = Suosittelijat (promoter)
7-8 = Passiiviset / Neutraalit (passives)
0-6 = Kriittiset / Parjaajat (detractors)

Net Promoter Score-taso lasketaan vähentämällä Suosittelijoiden suhteellisesta osuudesta Kriittisten suhteellinen osuus, jolloin lopullinen luku voi olla mitä tahansa väliltä -100 ja +100.


​​Delooks tapauksessa laskenta menee siis näin (66+20) - (1) = 85

 Alla olevassa vertailutaulukossa esitellään NPS tuloksien keskiarvoja toimialoittain Suomessa vuonna 2016. Vertailutaulukossa yksikään muu yritys ei yllä edes lähelle Delooksin saavuttamaa tasoa 85. Voimme olla tuloksesta siis todella ylpeitä!

​KIITOS vielä kerran teille, rakkaat asiakkaamme! Nähdään taas pian!
Picture
2 Kommentit
Kitchen Kara link
7/12/2020 06:06:12

Hi nice reaading your blog

Vastaa
Andrew Morales link
10/10/2022 06:00:25

Threat shake current generation share someone. Trade clear away two vote.
Effort meet else smile arrive while. Before baby send. Decide party letter like shoulder worker life.

Vastaa



Jätä vastaus.

    Bloggaajat

    Blogia kirjoittavat Delooksissa sinua palvelevat kauneudenhoidon ja hyvinvoinnin ammattilaiset. 

    arkisto

    maaliskuu 2017
    helmikuu 2017

    kategoriat

    Kaikki

    RSS-syöte

NÄIN LÖYDÄT MEIDÄT

yhteystietomme

Delooks
Pieni Roobertinkatu 4-6
00130 HELSINKI
FINLAND
Email: myynti@delooks.fi
Puhelin: 050 568 9393
​
www.delooks.fi

tykkää tai jaa

Jaa

AUKIOLOAJAT

Maanantai-Perjantai  klo 10-17
Ajanvarauksella ma-pe klo 9-20, la 10-15
Avoinna la 1.4, 15.4 ja 13.5.


HUOM. Kaikkien hoitojen aikana emme voi valitettavasti vastata puhelimeen, mutta soitamme sinulle ensi tilassa takaisin.
​Voit myös lähettää tekstiviestin. 

​
HOITO
AJAN PERUUTUS
Kaikki mahdolliset hoitoaikojen peruutukset tulee tehdä viimeistään 24 h ennen varatun hoidon alkua. Muuten joudumme laskuttamaan hoidon hinnan.
PYSÄKÖINTI
​Pysäköinti  Aimo Park Kasarmitori – Fabianinkatu 17 ja Erottaja - Yrjönkatu 8-10.
Katupysäköinti max. 60min, maksuvyöhyke 1.

JULKINEN LIIKENNE
Raitiolinja 10 tulee 300 m päähän hoitolasta, pysäkki Johanneksen kirkko.
​Metro 850 m - 1,1 km päähän, pysäkki Kamppi, Rautatientori tai Helsingin yliopisto.
Juna 950 m päähän, pysäkki Helsingin päärautatieasema.

Copyright Delooks 2017 / All rights reserved
​
Sivuston käyttöehdot
Rekisteriseloste
Evästeet
  • Delooks
    • Tutustu meihin >
      • Delooks Pro Team
      • Delooks tarina
      • Asiakaslupaus
    • Tilaa uutiskirjeemme
    • Hoitolaetiketti
    • Galleria
  • Varaa Aika
  • Lahjakortti
  • PALVELUT
    • Kasvot
    • Ripset ja kulmat
    • Käsi-, kynsi- & jalkahoidot
    • Karvanpoistot
    • Perinteinen kiinalainen & Ayurveda hoidot
    • Meikkaus & ehostus
    • Vartalo
    • Hierontahoidot
    • Pakettihoidot
    • Sarjahoidot
  • Tuotesarjat
  • Kampanjat
  • Ajankohtaista